Ewaluacja a jakość kształcenia w szkole wyższej
Anna Brzezińska, Jerzy Brzeziński, Andrzej Eliasz
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Academica |
Rok wyd.: | 2004 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 242 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788389281135 |
ISBN: | 83-8928-113-9 |
Data: | 2008-12-04 |
Opis książki:
Książka ta poświęcona jest procesowi oceny jakości kształcenia począwszy od etapu tworzenia koncepcji nowego kierunku studiów, poprzez analizę specyfiki kształcenia ludzi dorosłych na poziomie szkoły wyższej po prezentację metod ewaluacji i analizę najczęściej popełnianych w procesie oceniania błędów. Adresatami są nie tylko pracownicy uczelni bezpośrednio zaangażowani w proces kształcenia. Kierujemy ją głównie do tych osób, które tworzą zespoły oceniające w ramach różnych komisji akredytacyjnych, a więc oceniają koncepcje i programy nowych kierunków studiów czy poziom kształcenia na kierunkach już istniejących Część I: Proces kształcenia w szkole wyższej Anna Brzezińska: Interakcyjny model edukacji w szkole wyższej Anna Brzezińska: Budowanie projektu kierunku studiów: zasady i etapy pracy Anna Brzezińska: Zasady tworzenia koncepcji i programu kierunku studiów- case study: zdrowie publiczne Część II: Ocena jakości kształcenia Jerzy Brzeziński: Etyczny kontekst ewaluacji jakości kształcenia w szkołach wyższych Elżbieta Hornowska: O pomioarze jakości usług w obszarze edukacji Bogdan Wojciszke: Psychologia oceniania: mechanizmy, pułapki, środki zaradcze Część III: Ewaluacja w procesie kształcenia Anna Brzezińska: Miejsce ewaluacji w procesie kształcenia Anna Brzezińska: Procedura i techniki ewaluacji Anna Brzezińska, Tomasz Czub: Kształtowanie umiejętności projektowania i ewaluacji procesu kształcenia.
Książka "Ewaluacja a jakość kształcenia w szkole wyższej" - Anna Brzezińska, Jerzy Brzeziński, Andrzej Eliasz (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Academica. Książka posiada 242 stron i została wydana w 2004 r.