Tytuł książki:
Ewaluacja a jakość edukacji. Koncepcje, doświadczenia, kierunki praktycznych rozwiązań
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 240 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788375256062 |
ISBN: | 978-83-7525-606-2 |
Data: | 2012-12-14 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Ewaluacja to jedno z najczęściej używanych słów w dyskursie współczesnego życia publicznego. Upowszechnianie się tego terminu na gruncie polskim zapoczątkował o okresie międzywojennym Michał Arct, który jako pierwszy podał jego definicję w 1928 r. w ósmym wydaniu Słownika wyrazów obcych, a rok później, w trzecim wydaniu Słownika ilustrowanego języka polskiego, na stałe już wprowadził pojęcie to do języka polskiego Ze wstępu
Książka "Ewaluacja a jakość edukacji. Koncepcje, doświadczenia, kierunki praktycznych rozwiązań" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2011 r.