pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Europe - the strategic choices. Tom 2

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu
Oprawa: miękka
Ilość stron: 459 s.
Wymiar: 169x240 mm
EAN: 9788388421419
ISBN: 83-88421-41-7
Data: 2005-05-19
Cena wydawcy: 70.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Created in 1992, Wyższa Szkota Biznesu—National-Louis Univertsity became one of the first Polish business schools. Founded in Nowy Sącz, a city without academic traditions, WSB-NLU quickiy gained national recognition through the offering of an American educational programme and two diplomas: Polish and American. In 1999 WSB-NLU was awarded the "Pro Publico Bono Award" for the most successful nongovernmental initiative of the 1990`s in Poland. WSB-NLU currently offers programmes in: Management and Marketing, Information Science, Political Science in Polish and a full business programmetaught in English.

Książka "Europe - the strategic choices. Tom 2" - Antoni Kukliński, Krzysztof Pawłowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu.