Tytuł książki:
Etykieta biznesu, czyli międzynarodowy język kurtuazji
Autor książki:
Irena Kamińska-Radomska

Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Studio Emka |
Rok wyd.: | 2003 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 206 s. |
Wymiar: | 140x200 mm |
EAN: | 9788388607349 |
ISBN: | 83-88607-34-0 |
Data: | 2006-11-13 |
Cena wydawcy: 32.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Człowiek bez manier jest jak nieoszlifowany diament. Zasady, jak szlify, pozwolą docenić jego prawdziwą wartość. Znajomość etykiety biznesu daje poczucie pewności w działaniu i pozwala osiągać sukcesy. Ta książka to świetne narzędzie w świecie biznesu. Alicja Resich - Modlińska.
Książka "Etykieta biznesu, czyli międzynarodowy język kurtuazji" - Irena Kamińska-Radomska - oprawa miękka - Wydawnictwo Studio Emka. Książka posiada 206 stron i została wydana w 2003 r.