Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | ASPRA-JR |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 290 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788375451320 |
ISBN: | 978-83-7545-132-0 |
Data: | 2012-03-29 |
Opis książki:
W serii wydawniczej Media początku XXI wieku" ukazały się: Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki Tom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz Tom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek Tom 5 - Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. Stępka Tom 6 - Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. Rafalska Tom 7 - Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. Olędzki Tom 8 - Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. Szurmiński Tom 9 - Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. Swacha Tom 10 - Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. Gackowski Tom 11 - Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-Korab Publikacja powstał we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Książka "Etyka w polskim public relations" - Jerzy Olędzki - oprawa miękka - Wydawnictwo ASPRA-JR. Książka posiada 290 stron i została wydana w 2009 r.