Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | em pe studio design |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | Miękka ze skrzydełka |
Ilość stron: | 260 s. |
Wymiar: | 170x225 mm |
EAN: | 9788393678907 |
ISBN: | 978-83-9367-890-7 |
Data: | 2013-03-20 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Pierwszy w Polsce kompletny przewodnik po kontrowersyjnym temacie etycznych postaw w modzie. Autorka wyczerpująco przedstawia konsekwencje codziennych wyborów zwykłych ludzi. Nie każdy jest bowiem świadomy, że ubrania, które kupuje, mają bezpośredni wpływ na przestrzeganie praw człowieka, sytuację zwierząt, a także globalne zmiany klimatyczne. Książka nie tylko pozwala tę świadomość uzyskać, ale także daje odpowiedź jak dokonywać odpowiedzialnych i najlepszych wyborów dla nas i otaczającego nas świata.Książka "Etyka w modzie czyli CSR w przemyśle odzieżowym" - Magdalena Płonka - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo em pe studio design. Książka posiada 260 stron i została wydana w 2013 r.