Etyka public relations. Konteksty. Koncepcje. Kontrowersje
Karina Stasiuk-Krajewska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 164 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 9788322932780 |
ISBN: | 978-83-229-3278-0 |
Data: | 2012-02-17 |
Opis książki:
Rola public relations we współczesnych systemach profesjonalnej komunikacji publicznej konsekwentnie wzrasta. Zjawisko to budzi rozmaite reakcje: z jednej strony pozytywne (formułowane zwłaszcza przez teoretyków i praktyków PR), z drugiej —bardziej ostrożne lub wręcz negatywne (wskazujące na zaburzenia sfery publicznej z owego faktu wynikające). Ideą książki jest odniesienie się do owej tendencji i sporów przez nią generowanych w kontekście etyki profesjonalnej, zwłaszcza etyki public relations (a także etyki dziennikarstwa i reklamy).
Książka "Etyka public relations. Konteksty. Koncepcje. Kontrowersje" - Karina Stasiuk-Krajewska - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego. Książka posiada 164 stron i została wydana w 2011 r. Cena 28.41 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.
Spis treści:
Wprowadzenie
Rozdział I. Etyka public relations — ramy teoretyczne
Rozdział II. Etyka public relations — normy, wartości i regulacje
Rozdział III. Przypadek „czarnego public relations”
Rozdział IV. Etyka PR a poszukiwanie tożsamości i budowanie wizerunku
Rozdział V. Etyka media relations
Rozdział VI. Etyka reklamy
Rozdział VII. Etyka profesjonalnej komunikacji publicznej — problemy zastosowania
Literatura
Summary