pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Etyka public relations. Konteksty. Koncepcje. Kontrowersje

Autor książki:

Karina Stasiuk-Krajewska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 164 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788322932780
ISBN: 978-83-229-3278-0
Data: 2012-02-17
28.41 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Rola public relations we współczesnych systemach profesjonalnej komunikacji publicznej konsekwentnie wzrasta. Zjawisko to budzi rozmaite reakcje: z jednej strony pozytywne (formułowane zwłaszcza przez teoretyków i praktyków PR), z drugiej —bardziej ostrożne lub wręcz negatywne (wskazujące na zaburzenia sfery publicznej z owego faktu wynikające). Ideą książki jest odniesienie się do owej tendencji i sporów przez nią generowanych w kontekście etyki profesjonalnej, zwłaszcza etyki public relations (a także etyki dziennikarstwa i reklamy).

Książka "Etyka public relations. Konteksty. Koncepcje. Kontrowersje" - Karina Stasiuk-Krajewska - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego. Książka posiada 164 stron i została wydana w 2011 r. Cena 28.41 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Spis treści:

Wprowadzenie

Rozdział I. Etyka public relations — ramy teoretyczne

Rozdział II. Etyka public relations — normy, wartości i regulacje

Rozdział III. Przypadek „czarnego public relations”

Rozdział IV. Etyka PR a poszukiwanie tożsamości i budowanie wizerunku

Rozdział V. Etyka media relations

Rozdział VI. Etyka reklamy

Rozdział VII. Etyka profesjonalnej komunikacji publicznej — problemy zastosowania

Literatura

Summary