pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Etyka mediów

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 142 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788372518651
ISBN: 978-83-7251-865-1
Data: 2008-11-18
Cena wydawcy: 31.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Normy etyczne funkcjonowania mediów są w zasadzie znane. Podają je liczne podręczniki i kodeksy etyki dziennikarskiej. Celem niniejszej pracy jest wskazanie trudności, na jakie napotyka realizacja tych norm w praktyce. Co ważne, etyka mediów nie może sprowadzać się jedynie do zbioru zasad. Przy ich ustalaniu i ocenie sku­teczności należy wziąć pod uwagę przemiany, jakim podlegają media w wyniku konieczności dostosowania się do gwałtownych przemian całego społeczeństwa, a także rewolucję technolo­giczną w samych mediach. W książce autor stara się nie eksponować różnic pomiędzy mediami komercyjnymi a publicznymi.

Książka "Etyka mediów" - Piotr Czarnecki - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 142 stron i została wydana w 2008 r.