Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 142 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788372518651 |
ISBN: | 978-83-7251-865-1 |
Data: | 2008-11-18 |
Opis książki:
Normy etyczne funkcjonowania mediów są w zasadzie znane. Podają je liczne podręczniki i kodeksy etyki dziennikarskiej. Celem niniejszej pracy jest wskazanie trudności, na jakie napotyka realizacja tych norm w praktyce. Co ważne, etyka mediów nie może sprowadzać się jedynie do zbioru zasad. Przy ich ustalaniu i ocenie skuteczności należy wziąć pod uwagę przemiany, jakim podlegają media w wyniku konieczności dostosowania się do gwałtownych przemian całego społeczeństwa, a także rewolucję technologiczną w samych mediach. W książce autor stara się nie eksponować różnic pomiędzy mediami komercyjnymi a publicznymi.
Książka "Etyka mediów" - Piotr Czarnecki - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 142 stron i została wydana w 2008 r.