Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Studio Emka |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 148 s. |
Wymiar: | 110x170 mm |
EAN: | 9788360652848 |
ISBN: | 978-83-60652-84-8 |
Data: | 2010-10-04 |
Opis książki:
WIELU LUDZI UWAŻA, ŻE ETYKA OGRANICZYŁABY ICH MOŻLIWOŚCI DZIAŁANIA, SZANSĘ NA SUKCES W BIZNESIE. A jak to dziś jest z tą etyką w biznesie? Wspaniale? Nie, myślę że większość ludzi ma serdecznie dość nieuczciwości i podejrzanych transakcji. Maxwell stawia tezę nie ma czegoś takiego jak etyka biznesu - jest po prostu etyka. Próbujemy trzymać się jednego zbioru zasad etycznych w życiu zawodowym, innego w życiu duchowym, a jeszcze innego w życiu osobistym i rodzinnym. Dlatego mamy problemy. Etyka to etyka. Jeśli chcesz postępować etycznie, to musisz trzymać się zawsze jednego standardu. Prowadzenie etycznego życia nie zawsze jest łatwe, ale wcale nie musi być skomplikowane. Ta zajmująca książka świetnie pokazuje, jak postępowanie wedle moralnych zasad przyczynia się do wygranej wszystkich stron i wywiera korzystny wpływ na pracowników, klientów, inwestorów, a nawet na własny stan umysłu.
Książka "Etyka" - John C. Maxwell - oprawa twarda - Wydawnictwo Studio Emka. Książka posiada 148 stron i została wydana w 2010 r.