pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Etyka biznesu. Teoretyczne założenia, praktyka zastosowań

Autor książki:

Jan Klimek

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 346 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788379300693
ISBN: 978-83-7930-069-3
Data: 2013-12-11
Cena wydawcy: 63.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Aspekt etyczny, moralny stanowi integralny element treści pojęcia zarządzanie, wymagający uwzględniania we wszystkich działaniach gospodarczych. W prezentowanej publikacji czytelnik nie tylko znajdzie odpowiedź na pytanie, co to jest etyka biznesu, ale przede wszystkim dowie się: - Czy i w jakim zakresie moralność ma zastosowanie w zabieganiu o to, by gospodarka dobrze służyła tym, co ją uprawiają i tym, do których mają być kierowane efekty działalności gospodarczej? - Na jakiej drodze cel ten osiągnąć? - Jak rozpoznać, co jest a co nie jest dobrym stosowaniem zasad etycznego biznesu? - Co jest w tym zakresie iluzją, a co rzeczywistą możliwością, pozostającą w zasięgu realnego działania i oddziaływania firm? - Na ile rynek jest bezwzględnym władcą wszystkiego i wszystkich, dyktującym postępowanie biznesowe, na ile zaś i w jakich obszarach to my jesteśmy współkreatorami praw, jakie nim kierują, tworzą jego kształt?

Książka "Etyka biznesu. Teoretyczne założenia, praktyka zastosowań" - Jan Klimek - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 346 stron i została wydana w 2014 r.