Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 346 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788379300693 |
ISBN: | 978-83-7930-069-3 |
Data: | 2013-12-11 |
Opis książki:
Aspekt etyczny, moralny stanowi integralny element treści pojęcia zarządzanie, wymagający uwzględniania we wszystkich działaniach gospodarczych. W prezentowanej publikacji czytelnik nie tylko znajdzie odpowiedź na pytanie, co to jest etyka biznesu, ale przede wszystkim dowie się: - Czy i w jakim zakresie moralność ma zastosowanie w zabieganiu o to, by gospodarka dobrze służyła tym, co ją uprawiają i tym, do których mają być kierowane efekty działalności gospodarczej? - Na jakiej drodze cel ten osiągnąć? - Jak rozpoznać, co jest a co nie jest dobrym stosowaniem zasad etycznego biznesu? - Co jest w tym zakresie iluzją, a co rzeczywistą możliwością, pozostającą w zasięgu realnego działania i oddziaływania firm? - Na ile rynek jest bezwzględnym władcą wszystkiego i wszystkich, dyktującym postępowanie biznesowe, na ile zaś i w jakich obszarach to my jesteśmy współkreatorami praw, jakie nim kierują, tworzą jego kształt?
Książka "Etyka biznesu. Teoretyczne założenia, praktyka zastosowań" - Jan Klimek - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 346 stron i została wydana w 2014 r.