Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Studio Emka |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 138 s. |
Wymiar: | 140x220 mm |
EAN: | 9788360652251 |
ISBN: | 978-83-6065-225-1 |
Data: | 2006-02-05 |
Opis książki:
UCZCIWOŚĆ SIĘ OPŁACA! NIE MUSISZ OSZUKIWAĆ, ABY WYGRAĆ.
Etyka w biznesie to jeden z najistotniejszych problemów, przed jakim i obecnie staje świat. Dwóch wybitnych, najlepiej sprzedających się autorów, Kenneth Blanchard i Norman Vincent Peale, połączonymi siłami stawiają czoła temu problemowi w swej niezwykle ważnej książce Etyka w biznesie. Udowadniają w niej, że nie trzeba oszukiwać, aby wygrać. Od prostego, trzystopniowego Kwestionariusza etycznego, który pomaga ocenić decyzję lub działania, do Pięciu Kluczy etycznego postępowania, które pomogą określić twoje cele, Etyka biznesu oferuje zestaw użytecznych narzędzi. Mogą być zastosowane do usprawnienia twojej firmy lub poprawienia jakości życia. Etyka biznesu to nie teoria. Blanchard i Peale korzystając ze swojego ogromnego i unikalnego doświadczenia, ujawniają sekrety etycznego postępowania, podają praktyczne wskazówki, aby uświadomić nam, dlaczego uczciwość popłaca.
Książka "Etyka biznesu" - Ken Blanchard, Norman V. Peale - oprawa twarda - Wydawnictwo Studio Emka. Książka posiada 138 stron i została wydana w 2008 r.