pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Etyka biznesu

Dane szczegółowe:
Wydawca: Studio Emka
Rok wyd.: 2008
Oprawa: twarda
Ilość stron: 138 s.
Wymiar: 140x220 mm
EAN: 9788360652251
ISBN: 978-83-6065-225-1
Data: 2006-02-05
Cena wydawcy: 23.50 złpozycja niedostępna

Opis książki:

UCZCIWOŚĆ SIĘ OPŁACA! NIE MUSISZ OSZUKIWAĆ, ABY WYGRAĆ.
Etyka w biznesie to jeden z najistotniejszych problemów, przed jakim i obecnie staje świat. Dwóch wybitnych, najlepiej sprzedających się autorów, Kenneth Blanchard i Norman Vincent Peale, połączonymi siłami stawiają czoła temu problemowi w swej niezwykle ważnej książce Etyka w biznesie. Udowadniają w niej, że nie trzeba oszukiwać, aby wygrać. Od prostego, trzystopniowego Kwestionariusza etycznego, który pomaga ocenić decyzję lub działania, do Pięciu Kluczy etycznego postępowania, które pomogą określić twoje cele, Etyka biznesu oferuje zestaw użytecznych narzędzi. Mogą być zastosowane do usprawnienia twojej firmy lub poprawienia jakości życia. Etyka biznesu to nie teoria. Blanchard i Peale korzystając ze swojego ogromnego i unikalnego doświadczenia, ujawniają sekrety etycznego postępowania, podają praktyczne wskazówki, aby uświadomić nam, dlaczego uczciwość popłaca.

Książka "Etyka biznesu" - Ken Blanchard, Norman V. Peale - oprawa twarda - Wydawnictwo Studio Emka. Książka posiada 138 stron i została wydana w 2008 r.