Tytuł książki:
Etnocentryzm konsumencki w środowisku międzynarodowym. Studium rynkowe Euroregionu Karpackiego
Autor książki:
Elżbieta Wolanin-Jarosz
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 241 s. |
Wymiar: | 158x229 mm |
EAN: | 9788379306701 |
ISBN: | 978-83-7930-670-1 |
Data: | 2016-02-12 |
Cena wydawcy: 55.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Przedmiotem rozważań w prezentowanej publikacji jest identyfikacja i ocena postaw etnocentrycznych konsumentów z pięciu państw Euroregionu Karpackiego (Polski, Słowacji, Węgier, Ukrainy i Rumunii) z uwzględnieniem różnic narodowościowych.Zaprezentowane w książce wyniki analiz wnoszą znaczący wkład w rozwój teorii zachowań konsumenta, w szczególności w zakresie uwarunkowań procesów decyzyjnych nabywców produktów konsumpcyjnych. W analizie czynników wpływających na decyzje zakupowe nie przywiązywano do tej pory szczególnej wagi do postaw etnocentrycznych. Są to pierwsze w Polsce badania dotyczące ww. tematyki prowadzone na tak szeroką skalę.
Książka "Etnocentryzm konsumencki w środowisku międzynarodowym. Studium rynkowe Euroregionu Karpackiego" - Elżbieta Wolanin-Jarosz - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 241 stron i została wydana w 2015 r.