Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2004 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 136 s. |
Wymiar: | 140x200 mm |
EAN: | 9788320814910 |
ISBN: | 83-2081-491-X |
Data: | 2008-11-20 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Pierwsza książka na rynku wydawniczym poświęcona zjawisku etnocentryzmu konsumenckiego, polegającemu na preferowaniu zakupu produktów krajowych na podstawie przesłanek ekonomicznych, emocjonalnych i moralnych. Wiedza na ten temat jest szczególnie istotna dla przedsiębiorstw działających w środowisku etnocentrycznym.
Książka "Etnocentryzm konsumencki" - Adam Figiel - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 136 stron i została wydana w 2004 r.