pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Epistemologia komunikacji medialnej. Perspektywa ewolucyjna

Autor książki:

Jan Pleszczyński

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 490 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788377842843
ISBN: 978-83-7784-284-3
Data: 2013-04-11
39.18 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Propozycja Autora jest odkrywcza i innowacyjna, szczególnie w obszarze rodzimej literatury przedmiotowej. Autor buduje filozoficzny model systemowego, ale i otwartego ujęcia rozwoju i ewolucji komunikowania, adekwatnie ukazując procesy interakcji międzyludzkich na poziomach komunikacji medialnej i społecznej w wymiarze historycznym oraz problemowym. Bardzo sprawnie i umiejętnie łączy dzieje komunikowania w perspektywie determinizmu technologicznego oraz kulturowego.

Książka "Epistemologia komunikacji medialnej. Perspektywa ewolucyjna" - Jan Pleszczyński - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 490 stron i została wydana w 2013 r. Cena 39.18 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.