Epistemologia komunikacji medialnej. Perspektywa ewolucyjna
Jan Pleszczyński
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 490 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788377842843 |
ISBN: | 978-83-7784-284-3 |
Data: | 2013-04-11 |
Opis książki:
Propozycja Autora jest odkrywcza i innowacyjna, szczególnie w obszarze rodzimej literatury przedmiotowej. Autor buduje filozoficzny model systemowego, ale i otwartego ujęcia rozwoju i ewolucji komunikowania, adekwatnie ukazując procesy interakcji międzyludzkich na poziomach komunikacji medialnej i społecznej w wymiarze historycznym oraz problemowym. Bardzo sprawnie i umiejętnie łączy dzieje komunikowania w perspektywie determinizmu technologicznego oraz kulturowego.
Książka "Epistemologia komunikacji medialnej. Perspektywa ewolucyjna" - Jan Pleszczyński - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 490 stron i została wydana w 2013 r. Cena 39.18 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.