Entwicklung der interkulturellen Kompetenz anhand von Werbetexten. Język, kultura, komunikacja 15
Gabriela Gorąca-Sawczyk
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe UAM |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 192 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 9788323228158 |
ISBN: | 978-83-2322-815-8 |
Data: | 2015-03-13 |
Opis książki:
Celem książki jest ukazanie, w jaki sposób wykładowcy na kierunku lingwistyka stosowana mogą pracować ze studentami nad obcojęzycznymi tekstami reklamowymi, rozwijając przy tym ich kompetencję interkulturową oraz umiejętność pracy w projekcie. Wykształcenie u studentów umiejętności świadomego odbioru oraz pisania tekstów reklamowych, znajomość technik tworzenia oraz kreatywnego pisania, także w językach obcych, są atutami na rynku reklamy, dlatego warto włączyć do praktycznej nauki języków obcych analizę porównawczą testów reklamowych w języku ojczystym i obcym. O sukcesie tekstu reklamowego decyduje jego perswazyjny język, oprawa muzyczna oraz efekty wizualne, które wzmacniają przekaz słowny. Obcojęzyczny przekaz reklamowy zawiera także elementy charakterystyczne dla kultury kraju, w którym jest emitowany. Przyszły copywriter powinien zdawać sobie sprawę z tej złożoności. W pracy można znaleźć wskazówki, w jaki sposób przygotować studentów do tworzenia spójnych pod względem treści i formy tekstów reklamowych na potrzeby kampanii międzynarodowych.
Książka "Entwicklung der interkulturellen Kompetenz anhand von Werbetexten. Język, kultura, komunikacja 15" - Gabriela Gorąca-Sawczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe UAM. Książka posiada 192 stron i została wydana w 2014 r.