podręcznik:
English for Promotion. Najczęściej używane pojęcia i terminy z dziedziny promocji, reklamy, public relations i komunikacji
autor:
Monika Neymann, Janet Bohdanowicz
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | POLTEXT |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 168 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788375613254 |
ISBN: | 978-83-7561-325-4 |
Data: | 2014-03-28 |
pozycja niedostępna
×
Opis podręcznika:
Książka poświęcona jest problematyce marketingowej z naciskiem na aspekty promocji. Autorki skoncentrowały się na rozwijaniu sprawności mówienia w języku angielskim podczas prezentacji, zebrań, konferencji i innych wystąpień publicznych. Czytelnicy poznają terminologię języka ogólnego oraz specjalistyczne zwroty i wyrażenia stosowane w konkretnych sytuacjach komunikowania się z odbiorcami produktów i w działalności public relations. W poszczególnych rozdziałach poruszono następujące zagadnienia: ? marka i jej znaczenie dla promocji, ? sposoby i metody komunikacji z klientem, ? interesariusze i ich wpływ na promocję, ? reklama, ? różne formy sprzedaży, ? promocja międzynarodowa - targi, wystawy i inne formy prezentacji, ? public relations w odniesieniu do organizacji pozarządowych i biznesu, ? komunikacja promocyjna w internecie, ? etyka i odpowiedzialność w promocji.Teksty źródłowe poprzedzone są słowniczkami terminów występujących w danym przekazie informacji. W komentarzach omawiane są najciekawsze zjawiska językowe i poszerzany zakres terminologii. Ćwiczenia ukierunkowane są na rozumienie treści tekstu, utrwalanie występującej w nim terminologii, testowanie stopnia jej opanowania. Konstrukcja książki zapewnia możliwość sprawdzenia przyswojenia sobie wiedzy i umiejętności zastosowania jej w praktyce. Teksty przeznaczone dla odbiorców zaawansowanych pochodzą ze współczesnych źródeł lub są pisane przez native speakera.
Podręcznik „English for Promotion. Najczęściej używane pojęcia i terminy z dziedziny promocji, reklamy, public relations i komunikacji” - oprawa miękka - Wydawca: POLTEXT.