Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 142 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788372300591 |
ISBN: | 83-7230-059-3 |
Data: | 2001-01-04 |
Cena wydawcy: 28.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Encyklopedia promocji i reklamy autorstwa dr. Wacława Šmida to unikalna pozycja na polskim rynku księgarskim. Zawiera hasła z dziedziny, która jest bardzo popularna, a zarazem nie do końca poznana przez Czytelników. Służyć będzie pomocą wszystkim zainteresowanym reklamą i promocją. Wśród nich uczniom, studentom i praktykom. Ze względu na stosowanie terminologii angielskiej będzie niezwykle pomocna dla nauczycieli języka angielskiego, tłumaczy oraz dla osób utrzymujący kontakty międzynarodowe w branży reklamowej.Kazimierz Kraj
Książka "Encyklopedia promocji i reklamy" - Wacław Smid - oprawa twarda - Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu.