pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Encyklopedia Marketingu

Autor książki:

Tadeusz Sztucki

Dane szczegółowe:
Wydawca: Placet
Oprawa: twarda
Ilość stron: 352 s.
Wymiar: 175x240 mm
EAN: 9788385428329
ISBN: 83-85428-32-1
Data: 2005-05-13
Cena wydawcy: 59.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Encyklopedia marketingu ma służyć lepszemu poznaniu wiedzy z tej dziedziny, a także pomagać w szybkim i dokładnym poznawaniu zagadnień, które są pilnie potrzebne do rozwiązywania praktycznych problemów stwarzanych przez rynek i jego uczestników. Dla przyszłych przedsiębiorców i menedżerów, zgłębiających w różnych formach szkolenia oraz praktycznego działania wiedzę o marketingu, stanowi ona wysoce sprawne narzędzie uczenia się i unikania błędów w rozumieniu pojęć i terminów. Obejmuje ona w możliwie najszerszym zakresie problematykę teorii i praktyki marketingu.

Encyklopedia marketingu nie jest zbiorem definicji i cytatów. W hasłach głównych oraz w licznych terminach i pojęciach szczegółowych znajduje się wiedza, nie tylko zgodna z opinio communic doctorum, lecz także wzbogacona sformułowaniami i określeniami stanowiącymi wskazania i propozycje praktycznego jej wykorzystania.

Książka "Encyklopedia Marketingu" - Tadeusz Sztucki - oprawa twarda - Wydawnictwo Placet.