Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Placet |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 352 s. |
Wymiar: | 175x240 mm |
EAN: | 9788385428329 |
ISBN: | 83-85428-32-1 |
Data: | 2005-05-13 |
Opis książki:
Encyklopedia marketingu ma służyć lepszemu poznaniu wiedzy z tej dziedziny, a także pomagać w szybkim i dokładnym poznawaniu zagadnień, które są pilnie potrzebne do rozwiązywania praktycznych problemów stwarzanych przez rynek i jego uczestników. Dla przyszłych przedsiębiorców i menedżerów, zgłębiających w różnych formach szkolenia oraz praktycznego działania wiedzę o marketingu, stanowi ona wysoce sprawne narzędzie uczenia się i unikania błędów w rozumieniu pojęć i terminów. Obejmuje ona w możliwie najszerszym zakresie problematykę teorii i praktyki marketingu.
Encyklopedia marketingu nie jest zbiorem definicji i cytatów. W hasłach głównych oraz w licznych terminach i pojęciach szczegółowych znajduje się wiedza, nie tylko zgodna z opinio communic doctorum, lecz także wzbogacona sformułowaniami i określeniami stanowiącymi wskazania i propozycje praktycznego jej wykorzystania.
Książka "Encyklopedia Marketingu" - Tadeusz Sztucki - oprawa twarda - Wydawnictwo Placet.