pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Emocjonomika. Wykorzystanie emocji a sukces w biznesie

Autor książki:

Dan Hill

Dane szczegółowe:
Wydawca: Rebis
Rok wyd.: 2010
Oprawa: twarda
Ilość stron: 414 s.
Wymiar: 150x220 mm
EAN: 9788375103694
ISBN: 978-83-7510-369-4
Data: 2010-03-11
Cena wydawcy: 45.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Osiemdziesiąt procent decyzji podejmujemy pod wpływem emocji - wykazały to najnowsze badania z dziedziny neurologii i funkcjonowania mózgu. Emocjonomika uczy postrzegać emocje w kategoriach możliwości biznesowych: w obecnych warunkach zaostrzającej się konkurencji rynkowej, wobec setek podobnych produktów, emocje mogą wywierać istotny wpływ na decyzje klientów. Autor odwołuje się do obserwacji mimiki twarzy - najskuteczniejszej metody pomiaru i analizowania reakcji emocjonalnych. Pokazuje też, jak wykorzystywać emocje w poszczególnych działaniach biznesowych - budowaniu marki, projektowaniu produktów, reklamie, sprzedaży, obsłudze klientów i zarządzaniu pracownikami.

Książka "Emocjonomika. Wykorzystanie emocji a sukces w biznesie" - Dan Hill - oprawa twarda - Wydawnictwo Rebis. Książka posiada 414 stron i została wydana w 2010 r.