Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Rebis |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 414 s. |
Wymiar: | 150x220 mm |
EAN: | 9788375103694 |
ISBN: | 978-83-7510-369-4 |
Data: | 2010-03-11 |
Opis książki:
Osiemdziesiąt procent decyzji podejmujemy pod wpływem emocji - wykazały to najnowsze badania z dziedziny neurologii i funkcjonowania mózgu. Emocjonomika uczy postrzegać emocje w kategoriach możliwości biznesowych: w obecnych warunkach zaostrzającej się konkurencji rynkowej, wobec setek podobnych produktów, emocje mogą wywierać istotny wpływ na decyzje klientów. Autor odwołuje się do obserwacji mimiki twarzy - najskuteczniejszej metody pomiaru i analizowania reakcji emocjonalnych. Pokazuje też, jak wykorzystywać emocje w poszczególnych działaniach biznesowych - budowaniu marki, projektowaniu produktów, reklamie, sprzedaży, obsłudze klientów i zarządzaniu pracownikami.
Książka "Emocjonomika. Wykorzystanie emocji a sukces w biznesie" - Dan Hill - oprawa twarda - Wydawnictwo Rebis. Książka posiada 414 stron i została wydana w 2010 r.