Tytuł książki:
Emocje społeczne w pracy nauczyciela i przedstawiciela handlowego
Autor książki:
Beata Pawłowska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 252 s. |
Wymiar: | 166x243 mm |
EAN: | 9788375258622 |
ISBN: | 978-83-7525-862-2 |
Data: | 2013-08-12 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Badanie emocji (odczuwanych uczuć) nie jest procesem łatwym i oczywistym. Pytanie o naturę emocji zostaje wciąż otwarte. Ze względu na fakt, że emocje pozostają w sferze indywidualnych doświadczeń jednostki, są naturalnym i spontanicznym wyposażeniem, do dziś nie ma jednoznacznych wskazań, czym są emocje, kiedy powstają, od czego zależą i jak nimi zarządzać. Celem pracy jest opis emocji towarzyszących w codziennej pracy nauczycielom i przedstawicielom handlowym. Główny nacisk teoretyczny położony został na teorie wyrosłe na gruncie perspektywy interakcjonistycznej. Szczególna uwaga zwrócona została na sposoby kierowania emocjami oraz strategie stosowane podczas radzenia sobie z powstającymi emocjami w obu grupach zawodowych.Od autorki
Książka "Emocje społeczne w pracy nauczyciela i przedstawiciela handlowego" - Beata Pawłowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 252 stron i została wydana w 2013 r.