pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Emocje społeczne w pracy nauczyciela i przedstawiciela handlowego

Autor książki:

Beata Pawłowska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 252 s.
Wymiar: 166x243 mm
EAN: 9788375258622
ISBN: 978-83-7525-862-2
Data: 2013-08-12
pozycja niedostępna

Opis książki:

Badanie emocji (odczuwanych uczuć) nie jest procesem łatwym i oczywistym. Pytanie o naturę emocji zostaje wciąż otwarte. Ze względu na fakt, że emocje pozostają w sferze indywidualnych doświadczeń jednostki, są naturalnym i spontanicznym wyposażeniem, do dziś nie ma jednoznacznych wskazań, czym są emocje, kiedy powstają, od czego zależą i jak nimi zarządzać. Celem pracy jest opis emocji towarzyszących w codziennej pracy nauczycielom i przedstawicielom handlowym. Główny nacisk teoretyczny położony został na teorie wyrosłe na gruncie perspektywy interakcjonistycznej. Szczególna uwaga zwrócona została na sposoby kierowania emocjami oraz strategie stosowane podczas radzenia sobie z powstającymi emocjami w obu grupach zawodowych.

Od autorki

Książka "Emocje społeczne w pracy nauczyciela i przedstawiciela handlowego" - Beata Pawłowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 252 stron i została wydana w 2013 r.