Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego |
Rok wyd.: | 2001 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 144 s. |
Wymiar: | 168x238 mm |
EAN: | 9788322921852 |
ISBN: | 83-229-2185-3 |
Data: | 2001-01-06 |
Cena wydawcy: 20.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Wstęp; 1. Podstawowe pojęcia marketingu prasowego; 2. Metodologai badań rynku prasowego; 3. Badania rynku prasowego metodą ankiety komercyjnej; 4. Analiza zachowań sprzedawców w miejscach sprzedaży czasopism metodą kwestionariusza panelowego; 5. Wyniki analizy zachowań potencjalnych klientów i nabywców czasopism
Książka "Elementy marketingu na rynku prasy" - Wanda Patrzałek - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego. Książka posiada 144 stron i została wydana w 2001 r.
Spis treści:
Wstęp; 1. Podstawowe pojęcia marketingu prasowego; 2. Metodologai badań rynku prasowego; 3. Badania rynku prasowego metodą ankiety komercyjnej; 4. Analiza zachowań sprzedawców w miejscach sprzedaży czasopism metodą kwestionariusza panelowego; 5. Wyniki analizy zachowań potencjalnych klientów i nabywców czasopism