pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Ekwiwalencja w międzynarodowych badaniach rynku

Autor książki:

Magdalena Jaciow

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Katowicach
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 202 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788378754336
ISBN: 978-83-7875-433-6
Data: 2024-02-23
19.90 
Ostatni egzemplarz! pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

W rozdziale I zdefiniowano pojęcie badań rynku, charakteryzując ich międzynarodowy wymiar i wskazując na konsekwencje, z jakimi badacz musi się liczyć, realizując badania w wielu krajach. Omówiono procedurę międzynarodowych badań rynku z zachowaniem ekwiwalencji, wskazując na rozstrzygnięcia metodyczne wynikające z przyjętego celu badań, a wpływające na jego przebieg.

W rozdziale II omówiono znaczenie słowa ekwiwalencja, wskazując na zakres jego stosowania w naukach humanistycznych (w tym w językoznawstwie) i społeczno-ekonomicznych (w tym w ekonomii, socjologii, psychologii). Szersze omówienie wpływu kultury na zachowanie ekwiwalencji badań rynku zawarto w rozdziale III. Wskazano w nim konieczność rozstrzygnięć metodologicznych na etapie projektowania.

W rozdziale IV dokonano oceny ekwiwalencji danych zgodnie z podejściem eksperckim (jakościowym) i empirycznym (ilościowym). W rozdziale V omówiono istotę modelowania jako obszaru metodycznego w badaniach naukowych, związanego z opisem, wyjaśnianiem i predykcją rzeczywistości.

Książka "Ekwiwalencja w międzynarodowych badaniach rynku" - Magdalena Jaciow - oprawa miękka - Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Książka posiada 202 stron i została wydana w 2018 r. Cena 19.90 zł. Zapraszamy na zakupy!