Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Katowicach |
Rok wyd.: | 2018 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 202 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788378754336 |
ISBN: | 978-83-7875-433-6 |
Data: | 2024-02-23 |
Opis książki:
W rozdziale I zdefiniowano pojęcie badań rynku, charakteryzując ich międzynarodowy wymiar i wskazując na konsekwencje, z jakimi badacz musi się liczyć, realizując badania w wielu krajach. Omówiono procedurę międzynarodowych badań rynku z zachowaniem ekwiwalencji, wskazując na rozstrzygnięcia metodyczne wynikające z przyjętego celu badań, a wpływające na jego przebieg.
W rozdziale II omówiono znaczenie słowa ekwiwalencja, wskazując na zakres jego stosowania w naukach humanistycznych (w tym w językoznawstwie) i społeczno-ekonomicznych (w tym w ekonomii, socjologii, psychologii). Szersze omówienie wpływu kultury na zachowanie ekwiwalencji badań rynku zawarto w rozdziale III. Wskazano w nim konieczność rozstrzygnięć metodologicznych na etapie projektowania.
W rozdziale IV dokonano oceny ekwiwalencji danych zgodnie z podejściem eksperckim (jakościowym) i empirycznym (ilościowym). W rozdziale V omówiono istotę modelowania jako obszaru metodycznego w badaniach naukowych, związanego z opisem, wyjaśnianiem i predykcją rzeczywistości.
Książka "Ekwiwalencja w międzynarodowych badaniach rynku" - Magdalena Jaciow - oprawa miękka - Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Książka posiada 202 stron i została wydana w 2018 r. Cena 19.90 zł. Zapraszamy na zakupy!