Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 306 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788379309009 |
ISBN: | 978-83-7930-900-9 |
Data: | 2015-10-26 |
Cena wydawcy: 60.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Podstawowym celem opracowania jest ukazanie turystyki kulturowej w jej ekonomicznym wymiarze, począwszy od zagadnień megaekonomicznych, poprzez makroekonomiczne, a skończywszy na zagadnieniach mikroekonomicznych związanych z produktami turystyki kulturowej, które powstają w przedsiębiorstwach turystycznych. Autor omówił najistotniejsze czynniki, które wpływają na podaż, popyt i kształtowanie cen produktów na rynku turystyki kulturowej.Książka jest przeznaczona dla wykładowców i studentów związanych z turystyką kulturową na wszystkich typach uczelni wyższych, dla słuchaczy studiów podyplomowych oraz osób profesjonalnie zajmujących się organizacją imprez związanych z turystyką kulturową.
Książka "Ekonomika turystyki kulturowej" - Adam E. Szczepanowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 306 stron i została wydana w 2015 r.