Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 260 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788375561340 |
ISBN: | 978-83-7556-134-0 |
Data: | 2009-04-30 |
Opis książki:
Kształtowanie w naszym kraju gospodarki rynkowej oraz związany z tym proces przekształceń gospodarki narodowej, jej struktur i systemu funkcjonowania przedsiębiorstw stanowi obszar dociekań zarówno teoretyków, jak i praktyków gospodarczych zajmujących się problemami ekonomicznymi. Zmienność otoczenia wymusza nie tylko nowoczesne podejście do procesów zachodzących w otoczeniu, jak również wewnątrz samego przedsiębiorstwa. Książka stanowi kompendium niezbędnej wiedzy, pozwalające lepiej zrozumieć zjawiska zachodzące w przedsiębiorstwie handlowym. Ma w pewnym sensie także charakter przewodnika, traktującego o złożonych problemach funkcjonowania przedsiębiorstwa handlowego, a jego treść podyktowana jest skutecznością prowadzenia biznesu. Autorzy skupili swoją uwagę na nie tylko na problemach poruszanych w tradycyjnych podręcznikach akademickich, ale przede wszystkim wskazali na problemy związane z efektywnością prowadzenia biznesu, rozwojem przedsiębiorstwa, oraz skutecznością procesu podejmowania decyzji i wyboru efektywnych źródeł i sposobów finansowania. Ponieważ przedsiębiorstwo funkcjonuje w otoczeniu. zwrócono szczególną uwagę czytelnika na kwestie związane z skutecznym planowaniem i zarządzaniem strategicznym, kształtowaniem relacji właścicielskich oraz możliwością uzyskania wsparcia ze strony organów władz publicznych. Całość problematyki została osadzona w specyfice funkcjonowania przedsiębiorstw handlowych.
Książka "Ekonomika przedsiębiorstwa handlowego" - Beata Filipiak (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 260 stron i została wydana w 2009 r.