pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Wyprzedaż na koniec roku
Tytuł książki:

Ekonomika przedsiębiorstwa handlowego

Autor książki:

Beata Filipiak

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 260 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788375561340
ISBN: 978-83-7556-134-0
Data: 2009-04-30
Cena wydawcy: 51.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Kształtowanie w naszym kraju gospodarki rynkowej oraz związany z tym proces przekształceń gospodarki narodowej, jej struktur i systemu funkcjonowania przedsiębiorstw stanowi obszar dociekań zarówno teoretyków, jak i praktyków gospodarczych zajmujących się problemami ekonomicznymi. Zmienność otoczenia wymusza nie tylko nowoczesne podejście do procesów zachodzących w otoczeniu, jak również wewnątrz samego przedsiębiorstwa. Książka stanowi kompendium niezbędnej wiedzy, pozwalające lepiej zrozumieć zjawiska zachodzące w przedsiębiorstwie handlowym. Ma w pewnym sensie także charakter przewodnika, traktującego o złożonych problemach funkcjonowania przedsiębiorstwa handlowego, a jego treść podyktowana jest skutecznością prowadzenia biznesu. Autorzy skupili swoją uwagę na nie tylko na problemach poruszanych w tradycyjnych podręcznikach akademickich, ale przede wszystkim wskazali na problemy związane z efektywnością prowadzenia biznesu, rozwojem przedsiębiorstwa, oraz skutecznością procesu podejmowania decyzji i wyboru efektywnych źródeł i sposobów finansowania. Ponieważ przedsiębiorstwo funkcjonuje w otoczeniu. zwrócono szczególną uwagę czytelnika na kwestie związane z skutecznym planowaniem i zarządzaniem strategicznym, kształtowaniem relacji właścicielskich oraz możliwością uzyskania wsparcia ze strony organów władz publicznych. Całość problematyki została osadzona w specyfice funkcjonowania przedsiębiorstw handlowych.

Książka "Ekonomika przedsiębiorstwa handlowego" - Beata Filipiak (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 260 stron i została wydana w 2009 r.