Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 320 s. |
Wymiar: | 130x150 mm |
EAN: | 978830210124301 |
ISBN: | 978-83-02-10124-3 |
Data: | 2009-05-26 |
Opis podręcznika:
Podręcznik prezentuje aktualną wiedzę z zakresu działalności firmy handlowej, omawia najnowsze zagadnienia z ekonomiki handlu. Autorzy w 11 rozdziałach o podobnej strukturze przedstawiają istotę i znaczenie handlu, działalność detaliczną i hurtową, inne formy działalności gospodarczej prowadzonej przez firmy handlowe, a także zagadnienia dotyczące gospodarowania zasobami rzeczowymi i ludzkimi w przedsiębiorstwie handlowym. W podręczniku autorzy wskazują na najważniejszeregulacje prawne dotyczące działalności handlowej. Rozważania teoretyczne łączą z praktyką, podając przykłady z rzeczywistości gospodarczej, prezentują wzory dokumentów występujących w działalności firmy handlowej. Każdy rozdział podręcznika zawiera:- wypunktowane treści kształcenia,- zestaw terminów i pojęć,- wykład wzbogacony przykładami, schematami i zdjęciami,- zestaw ćwiczeń, zadań, pytań i problemów do dyskusji,- polecenia i pytania kontrolne do rozdziału w formie testu wielokrotnego wyboru. Zamieszczone zdjęcia w doskonały sposób wzbogacają przekazywaną wiedzę i pozwalają połączyć teorię z praktyką.Słowniczek zamieszczony na końcu podręcznika zawiera wyjaśnienia najważniejszych pojęć związanych z handlem.
Podręcznik „Ekonomika handlu cz. 1. Podręcznik” - oprawa miękka - Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP.