Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Fijorr Publishing |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 381 s. |
Wymiar: | 143x203 mm |
EAN: | 9788389812360 |
ISBN: | 978-83-8981-236-0 |
Data: | 2008-11-18 |
Cena wydawcy: 39.70 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
(...) Człowiek może osiągnąć zysk tylko wtedy, gdy na skutek wyjątkowej spostrzegawczości i zdolności oceny sytuacji, odkrył niedostosowanie - a konkretnie zbyt niską cenę pewnych czynników produkcji na rynku.
Wykorzystując tę sytuację i osiągając zysk, zwraca uwagę innych na niedostosowanie i wprawia w ruch siły, które je ostatecznie eliminują. Jeśli już musimy kogoś potępić, to nie powinien to być przedsiębiorca osiągający zysk, lecz ten, kto ponosi startę (...)
Książka "Ekonomia wolnego rynku. Tom 2" - Murray N. Rothbard - oprawa miękka - Wydawnictwo Fijorr Publishing. Książka posiada 381 stron i została wydana w 2007 r.