pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Wyprzedaż na koniec roku
Tytuł książki:

Ekonomia dzielenia się informacją czyli jaką moc ma słowo

Autor książki:

Agnieszka Szewczyk

Dane szczegółowe:
Wydawca: Bernardinum
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 296 s.
Wymiar: 125x195 mm
EAN: 9788381273350
ISBN: 978-83-8127-335-0
Data: 2019-07-26
WYPRZEDAŻ NA KONIEC ROKU! 26.95 zł  23.87 
Najniższa cena produktu z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki to 26.95 zł
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Ekonomia ma to do siebie, że dąży do równowagi. Mówi się o zrównoważonym rozwoju, o równowadze na rynku… Nie ma w ekonomii zmiennej zorientowanej na sentymenty. A najważniejszy powinien być przecież człowiek!

Kilkadziesiąt lat temu do trzech klasycznych czynników produkcji przyjętych w ekonomii, tj. ziemi, pracy i kapitału, została dołączona informacja. Jedna z definicji ekonomii mówi, że jest to nauka o wyborach. A jak dokonywać wyborów bez stosownej informacji? Informacji, którą można i trzeba się dzielić?

Ale ekonomia dzielenia się informacją to nie tylko mierniki, słupki czy wzory. To również badanie wagi słów, potrzeby słów, czy też ich mocy i głębokości, a także odkrywanie owoców, jakie rosną na glebie danej informacji.

Bo niepomyślna, zła informacja mogłaby zostać pozytywnie przyjęta! Ale zła nie należy owijać w bawełnę, ukrywać go pod płaszczykiem dobra. I zło, i dobro trzeba nazywać po imieniu. Tylko wtedy zaistnieje krystaliczna sytuacja, w której, jak mówi Jan Lechicki: „płacenie dobrym za zło będzie lokatą kapitału na wysokie oprocentowanie”.

Oby tylko podaż dobra przewyższała podaż zła. Bo przecież nie wszyscy ludzie są: chciwi, pyszni, niepohamowani, niewdzięczni, bez serca… Bo jak słusznie twierdził Georg Chesterton: „Jest tylko jedna rzecz większa od tajemnicy zła – fakt istnienia dobra”!

                                                                                                                                                                                                                                                                                        Autorka

Książka "Ekonomia dzielenia się informacją czyli jaką moc ma słowo " - Agnieszka Szewczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Bernardinum. Książka posiada 296 stron i została wydana w 2019 r. Cena 23.87 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.