Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Emka |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 391 s. |
Wymiar: | 145x220 mm |
EAN: | 9788360652428 |
ISBN: | 978-83-6065-242-8 |
Data: | 2009-03-30 |
Opis książki:
Wal-Mart otoczył się niedostępnym murem tajemnicy, a firmy, z którymi robi interesy, zobowiązał do milczenia, więc zdumiewająco mało wiemy o tym, jak właściwie działa spółka i jaki ma wpływ na nasze życie.
Charles Fishman, uznany dziennikarz, znawca tematyki gospodarczej, przekroczył krąg dyskrecji otaczający Wal-Mart. Dotarł do grupy byłych pracowników korporacji, zajmujących w niej kierownicze stanowiska, a także rozmawiał z dyrektorami wiodących w swoich branżach spółek, będących dostawcami Wal-Martu. Odkrył fascynującą, niespodziewaną i niebywałą historię o efekcie Wal-Martu. Zabiera nas na bezprecedensową wyprawę w głąb zakulisowego świata Wal-Martu i ujawnia opinii publicznej ukrytą naturę i nadzwyczajny zasięg potęgi spółki.
Książka "Efekt WAL-MARTu" - Charles Fishman - oprawa miękka - Wydawnictwo Emka. Książka posiada 391 stron i została wydana w 2009 r.