pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Efekt WAL-MARTu

Autor książki:

Charles Fishman

Dane szczegółowe:
Wydawca: Emka
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 391 s.
Wymiar: 145x220 mm
EAN: 9788360652428
ISBN: 978-83-6065-242-8
Data: 2009-03-30
pozycja niedostępna

Opis książki:

Wal-Mart otoczył się niedostępnym murem tajemnicy, a firmy, z którymi robi interesy, zobowiązał do milczenia, więc zdumiewająco mało wiemy o tym, jak właściwie działa spółka i jaki ma wpływ na nasze życie.
Charles Fishman, uznany dziennikarz, znawca tematyki gospodarczej, przekroczył krąg dyskrecji otaczający Wal-Mart. Dotarł do grupy byłych pracowników korporacji, zajmujących w niej kierownicze stanowiska, a także rozmawiał z dyrektorami wiodących w swoich branżach spółek, będących dostawcami Wal-Martu. Odkrył fascynującą, niespodziewaną i niebywałą historię o efekcie Wal-Martu. Zabiera nas na bezprecedensową wyprawę w głąb zakulisowego świata Wal-Martu i ujawnia opinii publicznej ukrytą naturę i nadzwyczajny zasięg potęgi spółki.

Książka "Efekt WAL-MARTu" - Charles Fishman - oprawa miękka - Wydawnictwo Emka. Książka posiada 391 stron i została wydana w 2009 r.