pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Edukacyjne konteksty psychologii pozytywnej. Studium teoretyczno-empiryczne

Autor książki:

Tomasz Juńczyk

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe UAM
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 215 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788323236160
ISBN: 978-83-2323-616-0
Data: 2020-07-02
Cena wydawcy: 26.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Biorąc pod uwagę doświadczenia zachodnie i coraz częściej potwierdzane empirycznie znaczenie technik psychologii pozytywnej w kształtowaniu zmotywowanych uczniów, problematyka okazuje się warta zainteresowania. Tym bardziej, że nauczyciele coraz częściej zadają sobie pytanie: Jak zmotywować uczniów do zdobywania coraz to bardziej rozbudowanych obszarów wiedzy, przy jednoczesnym zachowaniu zgodności ze strukturami, wymogami i oczekiwaniami przeróżnych interesariuszy systemu edukacji?

Książka "Edukacyjne konteksty psychologii pozytywnej. Studium teoretyczno-empiryczne" - Tomasz Juńczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe UAM. Książka posiada 215 stron i została wydana w 2020 r.