Tytuł książki:
Edukacyjne konteksty psychologii pozytywnej. Studium teoretyczno-empiryczne
Autor książki:
Tomasz Juńczyk
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe UAM |
Rok wyd.: | 2020 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 215 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788323236160 |
ISBN: | 978-83-2323-616-0 |
Data: | 2020-07-02 |
Cena wydawcy: 26.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Biorąc pod uwagę doświadczenia zachodnie i coraz częściej potwierdzane empirycznie znaczenie technik psychologii pozytywnej w kształtowaniu zmotywowanych uczniów, problematyka okazuje się warta zainteresowania. Tym bardziej, że nauczyciele coraz częściej zadają sobie pytanie: Jak zmotywować uczniów do zdobywania coraz to bardziej rozbudowanych obszarów wiedzy, przy jednoczesnym zachowaniu zgodności ze strukturami, wymogami i oczekiwaniami przeróżnych interesariuszy systemu edukacji?
Książka "Edukacyjne konteksty psychologii pozytywnej. Studium teoretyczno-empiryczne" - Tomasz Juńczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe UAM. Książka posiada 215 stron i została wydana w 2020 r.