Edukacja konsumencka. Cele, instrumenty, dobre praktyki
Anna Lewicka-Strzałecka
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Koźmiński |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 254 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788389437556 |
ISBN: | 978-83-8943-755-6 |
Data: | 2006-01-07 |
Opis książki:
"Publikacja może inspirować do dalszych badań, przyczyniając się do wypełnienia luki, jaka obecnie znajduje się na rynku w przemiotowej dziedzinie. Krąg jej potencjalnych czytelników rysuje się szeroko. Obok studentów kierunków ekonomicznych i społecznych obejmie także osoby z coraz liczniejszych instytucji i organizacji podejmujących zadanie edukacji konsumenckiej oraz młodych naukowców, zaintersowanych tą "wschodzącą" problematyką. O rosnącym zainteresowaniu tej ostatniej grupy świadczą referaty kilkunastu młodych pracowników różnych polskich uczelni, które wchodzą w skład tej publikacji. Przyczynią się one niewątpliwie do rozwoju nauki w omawianym zakresie. " (fragment recenzji prof. dr hab. Anny Mokrysz-Olszyńskiej).
Książka "Edukacja konsumencka. Cele, instrumenty, dobre praktyki" - Anna Lewicka-Strzałecka (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Koźmiński. Książka posiada 254 stron i została wydana w 2006 r.