pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Economics for Business

Dane szczegółowe:
Wydawca: Palgrave Macmillan
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 418 s.
Wymiar: 190x245 mm
EAN: 9780333914762
ISBN: 978-0-333-91476-2
Data: 2009-04-02
Cena wydawcy: 121.40 złpozycja niedostępna

Opis książki:

This excellent and carefully written text explains and demonstrates the relevance of economic thinking for management. The authors cut through the hype which characterises so much of modern management fadism and through carefully explained concepts show how clarity of thought can greatly assist management decision making. No prior knowledge is assumed but by the end of reading this book a considerable amount of economic knowledge will have been acquired. Professor Peter M. Jackson, Director, University of Leicester Management Centre

Książka "Economics for Business" - Chris Mulhearn, Howard R. Vane, James Eden - oprawa miękka - Wydawnictwo Palgrave Macmillan. Książka posiada 418 stron i została wydana w 2007 r.