pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

e-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image u w biznesie

Autor książki:

Michał Łebkowski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 240 s.
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788324621859
ISBN: 978-83-246-2185-9
Data: 2009-09-03
Cena wydawcy: 44.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Lustereczko, powiedz przecie, kto jest najwspanialszy w necie?
  • Tworzenie i wykorzystywanie odpowiedniego wizerunku oraz zarabianie na nim
  • Budowanie pożądanych marek bez wielkich nakładów finansowych
  • Interaktywne relacje z klientami
  • Wykorzystanie Internetu do rozwoju biznesu
  • Narzędzia kreowania wizerunku w sieci
Jak Cię widzą (w sieci), tak Cię piszą

Internet jest nie tylko rewolucyjnym medium, pierwszym o naprawdę masowym zasięgu działania. Stanowi on przede wszystkim fascynujący alternatywny świat. Działa jak magnes, co roku przyciągając nowych użytkowników. Niczym używka, wciąż odnotowuje wydłużenie czasu kontaktu z odbiorcą. I last but not least -- Internet to niekończący się pasaż handlowy, wymarzone miejsce spotkań podaży i popytu.

Poznaj specyfikę światowej sieci WWW i znajdź w niej właściwe miejsce dla Twojej marki. E-marketing rządzi się własnymi prawami -- z jednej strony bezustannie stawia firmy przed nowymi wyzwaniami, z drugiej zaś stale kreuje nowe narzędzia dotarcia do klienta. A są one naprawdę fascynujące: możliwość dowolnej personalizacji przekazu, olbrzymia ilość kanałów, a przede wszystkim atrakcyjne społeczności -- ludzie młodzi, aktywni, hobbyści, biznesmeni oraz entuzjaści nowinek. Mogą oni zostać ambasadorami Twojej marki, ale mogą też ją zniszczyć. Dlatego musisz poznać zasady rządzące Internetem i jego społecznościami, a następnie zacząć budować instrumenty wywierania wpływu i wykorzystać je dla dobra Twojego produktu.

Internet ma przyszłość!
  • Czym jest e-wizerunek i jak wpływa na sukces firm, produktów i ludzi?
  • Narzędzia budowania imageu -- strona WWW, fora internetowe, newslettery i inne.
  • Sześć zasad skutecznego kreowania e-wizerunku.
  • Grzechy główne działań internetowych.
  • Marka jako efekt przemyślanej strategii wizerunkowej.
  • Case studies

Książka "e-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image u w biznesie" - Michał Łebkowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2009 r.