e-usługi a społeczeństwo informacyjne
Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło, Arkadiusz Wódkowski
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 174 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788372519825 |
ISBN: | 978-83-7251-982-5 |
Data: | 2009-02-11 |
Opis książki:
Opracowanie poświęcone jest zachowaniom konsumentów na rynku e-usług w Polsce. Rozwój e- usług przedstawiono na tle zmian, jakie dokonują się w obszarze budowania społeczeństwa informacyjnego i zachowań e-konsumentów. Zawiera problemy, które wydawały się najistotniejsze dla podejmowanej problematyki. Menedżerom powinna pomóc w coraz szerszym wykorzystaniu internetu w działalności marketingowej. Publikacja wnosi bardzo ważną i potrzebną wiedzę o nowych sferach i możliwościach działania - w perspektywie ich dynamicznego rozwoju we współczesnej gospodarce.
Książka "e-usługi a społeczeństwo informacyjne" - Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło, Arkadiusz Wódkowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 174 stron i została wydana w 2009 r.