E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji
Konrad Pankiewicz
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Helion |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 232 s. |
Wymiar: | 148x210 mm |
EAN: | 9788324620531 |
ISBN: | 978-83-246-2053-1 |
Data: | 2009-09-03 |
Opis książki:
Otaczają Cię proste, oczywiste rozwiązania, które mogą szokująco zwiększyć Twoje dochody, znaczenie, wpływy i przyczynić się do Twojego sukcesu. Rzecz w tym, że ich nie dostrzegasz.Jay Abraham
E-marketing to dziś jedno z kluczowych narzędzi biznesu na całym świecie. Oferuje możliwość dotarcia do milionów potencjalnych klientów i znacząco zwiększa efektywność podejmowanych działań. W Polsce właśnie zaczyna się era marketingu online, więc jeśli w swojej pracy stawiasz na skuteczność, najwyższy czas sięgnąć po techniki, które zagwarantują Ci sukces! Wykorzystaj potencjał drzemiący w internecie i poznaj nowoczesne narzędzia, które sprawdzają się na współczesnym kapryśnym rynku! Ale przede wszystkim naucz się z nich efektywnie korzystać!
Drogi menedżerze ds. marketingu, sprzedaży czy obsługi klienta, przygotuj się na podróż do świata skutecznego e-marketingu. Zamiast kolejnej encyklopedii czy sztywnej publikacji naukowej, przekazujemy w Twoje ręce podręcznik o charakterze czysto praktycznym. Jeśli więc na co dzień posługujesz się internetem do realizacji celów marketingowo-sprzedażowych lub dopiero planujesz z niego korzystać i nie wiesz, jak się do tego zabrać -- oto książka, która stanie się Twoim najlepszym przyjacielem, doradcą i mentorem!
Konkretne informacje zamiast przydługich opisów:
- permission marketing oraz desktop marketing,
- kampanie wirusowe i marketing w wyszukiwarkach,
- strategiczne planowanie mediów w internecie,
- zarządzanie projektami e-marketingowymi,
- społeczności internetowe.
Książka "E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji" - Konrad Pankiewicz (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 232 stron i została wydana w 2008 r.