E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
Barbara Cendrowska, Aneta Sokół, Pola Żylińska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2018 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 170 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788381020695 |
ISBN: | 978-83-8102-069-5 |
Data: | 2018-03-21 |
Opis książki:
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami.
W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania:
- Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową?
- Co to jest marketing internetowy?
- Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy?
- Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami?
- Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem?
- Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?
Książka "E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw" - Barbara Cendrowska, Aneta Sokół, Pola Żylińska - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 170 stron i została wydana w 2018 r. Cena 53.34 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.