pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

E-konsument na rynku usług

Autor książki:

Tomasz Szopiński

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 200 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788375564280
ISBN: 978-83-7556-428-0
Data: 2012-02-07
Cena wydawcy: 44.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej. Przedmiotem pracy są następujące usługi: - e-administracja, - e-bankowość, - e-handel, - e-kultura, - e-edukcja, - e-turystyka, - e-ubezpieczenia, - e-zdrowie.

Główny nurt rozważań koncentrował się na identyfikacji zakresu korzystania z usług elektronicznych przez e-konsumentów oraz czynników warunkujących ich konsumpcję. Na podstawie analizy danych wtórnych oraz wyników badań własnych autor odpowiada w swojej pracy na następujące pytania: - Co determinuje popyt na e-usługi w polskich gospodarstwach domowych? - Jakie korzyści postrzegają konsumenci korzystający z e-usług i co decyduje o korzystaniu z nich? - Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług? Ważnym czynnikiem wpływającym na zachowania polskich konsumentów korzystających z e-usług okazał się poziom ich świadomości konsumenckiej. Istnieje konieczność edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotyczącego sprzedaży towarów i usług świadczonych na odległość na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym.

Książka "E-konsument na rynku usług" - Tomasz Szopiński - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 200 stron i została wydana w 2012 r.