pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

E-kampanie prezydenckie w USA i w Polsce

Dane szczegółowe:
Wydawca: WAM
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 286 s.
Wymiar: 155x230 mm
EAN: 9788327715593
ISBN: 978-83-2771-559-3
Data: 2018-10-19
Cena wydawcy: 35.50 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Rozwój Internetu oraz powiązanych z nim narzędzi komunikacyjnych całkowicie przewartościował strategie zachowania na rynku, w tym również na rynku politycznym. Kampanie wyborcze oraz polityczne prowadzone w czasach dzisiejszych wyglądają diametralnie inaczej niż wyglądały jeszcze na początku lat 90. XX wieku. Pojawienie się Internetu sprawiło, że stratedzy kampanijni zaczęli inaczej akcentować swoje działania, określać priorytety oraz planować budżety kampanijne. Należy zwrócić uwagę, że zmiany te przebiegają co prawda szybko, ale raczej ewolucyjnie, a nie rewolucyjnie. Rynek polityczny w pewnym względzie podąża tu za trendami wyznaczanymi przez rynek komercyjny, a innowacje wprowadzane są w większości przypadków w sposób bardziej zachowawczy, niż by się mogło wydawać.
Niniejsza książka pokazuje proces coraz szerszego wykorzystywania narzędzi internetowych w kampaniach prezydenckich w Stanach Zjednoczonych oraz Polsce, zwracając uwagę na czynniki społeczne, polityczne oraz technologiczne wpływające na ich wykorzystywanie.

Książka "E-kampanie prezydenckie w USA i w Polsce" - Konrad Oświecimski, Mirosław Lakomy - oprawa miękka - Wydawnictwo WAM. Książka posiada 286 stron i została wydana w 2017 r.