Dane szczegółowe: | |
Producent: | PWN- Mikom |
Rok wyd.: | 2003 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 96 s. |
EAN: | 590480700997487 |
ISBN: | 83-7279-339-5 |
Data: | 2009-02-05 |
Opis książki:
Internet i rozwój multimediów przestał być złotym środkiem na osiągnięcie sukcesu w biznesie. Wielkie możliwości, które daje Sieć i techniki multimedialne trzeba wykorzystywać umiejętnie i zgodnie ze strategią rozwoju przedsiębiorstwa. Ta książka ma pomóc Czytelnikowi w doborze najwłaściwszych metod wykorzystania nowoczesnych technologii komputerowych.
Publikacja stanowi wstęp do zagadnienia biznesu elektronicznego i przegląd najpopularniejszych form wykorzystania Internetu w prowadzeniu działalności gospodarczej. Łączy podstawowe zagadnienia z ekonomii, webmasteringu, reklamy i grafiki sieciowej, a także rozwiązań dla małych i dużych firm.
Książka skierowana jest do osób szukających możliwości wykorzystania Internetu i multimediów w działalności biznesowej, zarówno prowadzonej w ramach własnej działalności gospodarczej, jak i pracowników działów marketingu i ich menadżerów zatrudnionych w większych firmach.
Książka "e-Business w Internecie i multimediach" - Anna Miazga-Benicewicz - oprawa miękka - Wydawnictwo PWN- Mikom. Książka posiada 96 stron i została wydana w 2003 r.