Tytuł książki:
E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym. Analiza i próba oceny
Autor książki:
Cecylia Żurak-Owczarek
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 271 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788375258806 |
ISBN: | 978-83-7525-880-6 |
Data: | 2013-08-13 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Zdanie ?nie ma biznesu bez e-biznesu? wypowiedziane przez Samuela Palmisano prezesa firmy IBM staje się obecnie wyzwaniem nie tylko dla przedsiębiorstw ale także dla regionów i krajów. Termin e-biznes stosowany jest współcześnie w kontekście strategii zarządzania przedsiębiorstwem w celu zwiększania jego konkurencyjności oraz określenia przedsiębiorstwa, które funkcjonuje głównie w Internecie, minimalizując jednocześnie swoją ?fizyczną? obecność na rynku i tradycyjną obsługę klienta.Przesłaniem książki jest przedstawienie e-biznesu i jego infrastruktury jako platformy komunikacji i współpracy zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz przedsiębiorstwa oraz zaprezentowanie zagadnień związanych z metodami pomiaru nowoczesności i gotowości e-biznesowej gospodarki, a ponadto dokonanie analizy porównawczej rozwoju e-biznesu w przedsiębiorstwach wybranych krajów.
Od Autorki
Książka "E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym. Analiza i próba oceny" - Cecylia Żurak-Owczarek - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 271 stron i została wydana w 2013 r.