pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

e-biznes. Relacje z klientem

Autor książki:

Patrycja Kierzkowska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 208 s.
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788324611164
ISBN: 978-83-2461-116-4
Data: 2009-09-04
Cena wydawcy: 37.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Ludzkie relacje w handlu elektronicznym

    • Skuteczny newsletter

    • Blog w Twojej firmie

    • Nowoczesna obsługa klienta

    • Optymalne wykorzystanie autorespondera

    • E-biznes, który zarabia

Złota era newslettera

Witamy serdecznie,

Dziś mamy dla Ciebie coś niezwykle interesującego. Chcielibyśmy zwrócić na to Twoją uwagę. Właśnie ukazała się książka Patrycji Kierzkowskiej "E-biznes. Relacje z klientem".

To wyjątkowa publikacja na rynku. Pokazuje ona, jak w praktyce wygląda obsługa klienta i prowadzenie sklepu internetowego w Polsce. Każdy chce mieć taki sklep, ale nikt nie wie, jak go prowadzić!

W książce znajdziesz mnóstwo porad z zakresu obsługi klienta, budowania stron internetowych "pod klienta" oraz zwiększania zamówień. Zobacz, jak za pomocą jednego genialnie napisanego newslettera można sprzedać niewyobrażalną ilość towaru. Niemożliwe? A jednak! Autorka od 2003 roku zajmuje się marketingiem oraz obsługą klienta w sklepach internetowych i doskonale wie, jak to zrobić.

Teraz Ty też możesz się tego nauczyć.

Książka "e-biznes. Relacje z klientem" - Patrycja Kierzkowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2013 r.