Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Helion |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 208 s. |
Wymiar: | 148x210 mm |
EAN: | 9788324611164 |
ISBN: | 978-83-2461-116-4 |
Data: | 2009-09-04 |
Opis książki:
Ludzkie relacje w handlu elektronicznym
- Skuteczny newsletter
- Blog w Twojej firmie
- Nowoczesna obsługa klienta
- Optymalne wykorzystanie autorespondera
- E-biznes, który zarabia
Złota era newslettera
Witamy serdecznie,
Dziś mamy dla Ciebie coś niezwykle interesującego. Chcielibyśmy zwrócić na to Twoją uwagę. Właśnie ukazała się książka Patrycji Kierzkowskiej "E-biznes. Relacje z klientem".
To wyjątkowa publikacja na rynku. Pokazuje ona, jak w praktyce wygląda obsługa klienta i prowadzenie sklepu internetowego w Polsce. Każdy chce mieć taki sklep, ale nikt nie wie, jak go prowadzić!
W książce znajdziesz mnóstwo porad z zakresu obsługi klienta, budowania stron internetowych "pod klienta" oraz zwiększania zamówień. Zobacz, jak za pomocą jednego genialnie napisanego newslettera można sprzedać niewyobrażalną ilość towaru. Niemożliwe? A jednak! Autorka od 2003 roku zajmuje się marketingiem oraz obsługą klienta w sklepach internetowych i doskonale wie, jak to zrobić.
Teraz Ty też możesz się tego nauczyć.
Książka "e-biznes. Relacje z klientem" - Patrycja Kierzkowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2013 r.