pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

E-biznes. Modele i tendencje

Autor książki:

Tomasz Bober

Dane szczegółowe:
Wydawca: Scholar
Rok wyd.: 2021
Oprawa: miękka
Ilość stron: 112 s.
EAN: 9788366470804
ISBN: 978-83-6647-080-4
Data: 2022-01-12
Cena wydawcy: 21.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W swej pracy autor wyczerpująco przedstawia istotę e-biznesu, jego rodzaje, formy oraz modele. Szczególną uwagę zwraca na rolę promocji w sieci, która pomaga w utrzymaniu przewagi konkurencyjnej. Podjęta przez autora jest niezwykle ważna dla gospodarki i społeczeństwa.

Główne atuty książki to:
spójna i logiczna konstrukcja
wartościowe połączenie rozważań teoretycznych i praktycznych dotyczących e-biznesu
dobre osadzenie w literaturze przedmiotu
ciekawe studia przypadków
dr hab. Agnieszka Budziewicz-Guźlecka, prof. US

Książka "E-biznes. Modele i tendencje" - Tomasz Bober - oprawa miękka - Wydawnictwo Scholar. Książka posiada 112 stron i została wydana w 2021 r.