Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Scholar |
Rok wyd.: | 2021 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 112 s. |
EAN: | 9788366470804 |
ISBN: | 978-83-6647-080-4 |
Data: | 2022-01-12 |
Cena wydawcy: 21.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
W swej pracy autor wyczerpująco przedstawia istotę e-biznesu, jego rodzaje, formy oraz modele. Szczególną uwagę zwraca na rolę promocji w sieci, która pomaga w utrzymaniu przewagi konkurencyjnej. Podjęta przez autora jest niezwykle ważna dla gospodarki i społeczeństwa.
Główne atuty książki to:
spójna i logiczna konstrukcja
wartościowe połączenie rozważań teoretycznych i praktycznych dotyczących e-biznesu
dobre osadzenie w literaturze przedmiotu
ciekawe studia przypadków
dr hab. Agnieszka Budziewicz-Guźlecka, prof. US
Książka "E-biznes. Modele i tendencje" - Tomasz Bober - oprawa miękka - Wydawnictwo Scholar. Książka posiada 112 stron i została wydana w 2021 r.