pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Wyprzedaż na koniec roku
Tytuł książki:

Dziennikarstwo wobec nowych mediów. Historia, teoria, praktyka

Autor książki:

Zbigniew Bauer

Dane szczegółowe:
Wydawca: UNIVERSITAS
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 448 s.
Wymiar: 160x240 mm
EAN: 9788324209491
ISBN: 978-83-2420-949-1
Data: 2009-06-18
Cena wydawcy: 44.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Nowe media powodują głęboką choć nie w pełni jeszcze uświadamianą zarówno przez odbiorców jak i nadawców przemianę kulturową. Jeden z ich badaczy pisze Na naszych oczach wyłania się nowa postać dziennikarstwa do której podstawowych wyróżników zaliczyć należy wszechobecność i powszechną dostępność oraz ilościowy wzrost informacji w skali globalnej i lokalnej coraz silniejszy nacisk na aktualność relacji interaktywność narastający wpływ kontekstu multimedialnego i skrajną uległość wobec odbiorców. Wszystko to na wiele sposobów sprzyja dziennikarstwu stwarzając dlań nowe szanse ponieważ może ono - dzięki korzystnym zmianom natury technicznej i społecznej - ponownie zaangażować i przyciągnąć zniechęconą i wyalienowaną publiczność odbudować swój autorytet i na nowo określić rozmytą tożsamość poprzez odwołanie się do funkcji i ról wymagających szczególnych kompetencji merytorycznych i moralnych... .

Książka "Dziennikarstwo wobec nowych mediów. Historia, teoria, praktyka" - Zbigniew Bauer - oprawa miękka - Wydawnictwo UNIVERSITAS. Książka posiada 448 stron i została wydana w 2009 r.