pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Dziennikarstwo i Media 2. Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 228 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788322932469
ISBN: 978-83-2293-246-9
Data: 2012-02-02
Cena wydawcy: 28.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Wizerunek jako kluczowe narzędzie budowania relacji publicznych w komunikowaniu profesjonalnym jest znane i używane od lat. W książce pojawiają się nowatorskie ujęcia tego, czym jest wizerunek (stylem życia), jak jest wykorzystywany (do promocji pisarza w sieci), przez kogo (zakony i instytucje religijne), jak się go bada (metodologia bricolage). Autorzy zajmują się specyficznymi obszarami wykorzystania wizerunku do budowania opinii, przekonań i wartościowań (krąg ?Naszego Dziennika?, przemysł funeralny, protestanccy fani gier komputerowych i Świadkowie Jehowy). Zbiór tekstów dotyczących wizerunku uzupełniają cztery teksty - dwa autorstwa badaczy polskich, dwa hiszpańskich - koncentrujące się na postaci i twórczości Ryszarda Kapuścińskiego.

Książka "Dziennikarstwo i Media 2. Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations" - Igor Borkowski, Karina Stasiuk-Krajewska (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego. Książka posiada 228 stron i została wydana w 2011 r.