Dziennikarstwo i Media 2. Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations
Igor Borkowski, Karina Stasiuk-Krajewska
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 228 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788322932469 |
ISBN: | 978-83-2293-246-9 |
Data: | 2012-02-02 |
Opis książki:
Wizerunek jako kluczowe narzędzie budowania relacji publicznych w komunikowaniu profesjonalnym jest znane i używane od lat. W książce pojawiają się nowatorskie ujęcia tego, czym jest wizerunek (stylem życia), jak jest wykorzystywany (do promocji pisarza w sieci), przez kogo (zakony i instytucje religijne), jak się go bada (metodologia bricolage). Autorzy zajmują się specyficznymi obszarami wykorzystania wizerunku do budowania opinii, przekonań i wartościowań (krąg ?Naszego Dziennika?, przemysł funeralny, protestanccy fani gier komputerowych i Świadkowie Jehowy). Zbiór tekstów dotyczących wizerunku uzupełniają cztery teksty - dwa autorstwa badaczy polskich, dwa hiszpańskich - koncentrujące się na postaci i twórczości Ryszarda Kapuścińskiego.
Książka "Dziennikarstwo i Media 2. Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations" - Igor Borkowski, Karina Stasiuk-Krajewska (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego. Książka posiada 228 stron i została wydana w 2011 r.