pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Dziennikarstwo danych i data storytelling

Autor książki:

Łukasz Żyła

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2022
Oprawa: miękka
Ilość stron: 208 s.
Wymiar: 235x165 mm
EAN: 9788328383128
ISBN: 978-83-2838-312-8
Data: 2022-09-19
35.84 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Dziennikarstwo danych przeżywa dziś prawdziwy rozkwit. Dzieje się tak dlatego, że nasze życie w dużej mierze przeniosło się do internetu, a internet to... dane. Megabajty, gigabajty, terabajty danych. Misją współczesnego dziennikarza jest przedstawiać je społeczeństwu rzetelnie, a równocześnie pięknie, czyli w sposób zrozumiały, łatwy do przyswojenia. Nim się jednak owe dane pięknie zestawi, trzeba je znaleźć. Gdzie szukać? Jak je zdobyć? W jaki sposób opowiedzieć dane? Na takie pytania autor odpowiada w tej książce.

Nie przeczytasz w niej o "ładnych wykresach", bo wbrew pozorom to nie one są esencją dziennikarstwa danych i data storytellingu. Dowiesz się natomiast, gdzie biją źródła potrzebnych Ci informacji, jak je przetwarzać i analizować. Znajdziesz tu także wskazówki, w jaki sposób tworzyć dobre wizualizacje za pomocą prostych aplikacji dostępnych za darmo w internecie i jak kreować angażujące odbiorców data stories. Na koniec wejdziesz na wyższy poziom - nauczysz się prezentować dane z wykorzystaniem kodu programistycznego.

Książka "Dziennikarstwo danych i data storytelling" - Łukasz Żyła - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2022 r. Cena 35.84 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.