Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Skorpion |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 132 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788386466696 |
ISBN: | 978-83-86466-69-3 |
Data: | 2011-10-05 |
Opis książki:
Skrypty dydaktyczne przez całe lata aktualne źródło informacji dla studentów różnych kierunków studiów - od humanistyki przez nauki społeczne po nauki ścisłe. Wyparte nieco w ostatnim dziesięcioleciu przez klasyczne podręczniki akademickie powinny jak się wydaje powrócić do łask. Wynika to z faktu iż rzeczywistość medialna w której żyjemy i sam rynek mediów ewoluują tak szybko jak nigdy dotąd. Dlatego też przygotowywanie aktualnych materiałów edukacyjnych w postaci skryptów które szybko można aktualizować dostosowując do zmieniającego się rynku mediów stanowi nie lada wyzwanie dając przede wszystkim możliwość prezentowania zawsze aktualnej wiedzy z danej dziedziny. Prezentowany tom stanowi odpowiedź na to wyzwanie i rozpoczyna nową serię wydawniczą Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego zatytułowaną Wiedza i Praktyka. W serii tej publikowane będą prace zapoznające studentów nie tylko z zagadnieniami praktyki zawodowej ale również stanowiące kompendium wiedzy dla każdego studenta z różnorodnych zagadnień dziennikarstwa i komunikacji społecznej.
Książka "Dziennikarstwo agencyjne w teorii i praktyce" - Wojciech Kaźmierczak - oprawa miękka - Wydawnictwo Skorpion. Książka posiada 132 stron i została wydana w 2011 r.