pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Dziennikarstwo agencyjne w teorii i praktyce

Dane szczegółowe:
Wydawca: Skorpion
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 132 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788386466696
ISBN: 978-83-86466-69-3
Data: 2011-10-05
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Skrypty dydaktyczne przez całe lata aktualne źródło informacji dla studentów różnych kierunków studiów - od humanistyki przez nauki społeczne po nauki ścisłe. Wyparte nieco w ostatnim dziesięcioleciu przez klasyczne podręczniki akademickie powinny jak się wydaje powrócić do łask. Wynika to z faktu iż rzeczywistość medialna w której żyjemy i sam rynek mediów ewoluują tak szybko jak nigdy dotąd. Dlatego też przygotowywanie aktualnych materiałów edukacyjnych w postaci skryptów które szybko można aktualizować dostosowując do zmieniającego się rynku mediów stanowi nie lada wyzwanie dając przede wszystkim możliwość prezentowania zawsze aktualnej wiedzy z danej dziedziny. Prezentowany tom stanowi odpowiedź na to wyzwanie i rozpoczyna nową serię wydawniczą Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego zatytułowaną Wiedza i Praktyka. W serii tej publikowane będą prace zapoznające studentów nie tylko z zagadnieniami praktyki zawodowej ale również stanowiące kompendium wiedzy dla każdego studenta z różnorodnych zagadnień dziennikarstwa i komunikacji społecznej.

Książka "Dziennikarstwo agencyjne w teorii i praktyce" - Wojciech Kaźmierczak - oprawa miękka - Wydawnictwo Skorpion. Książka posiada 132 stron i została wydana w 2011 r.