pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Dziecko w sytuacjach uczenia się. Konteksty i przestrzenie edukacyjne

Dane szczegółowe:
Wydawca: Atut
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 250 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788379770687
ISBN: 978-83-7977-068-7
Data: 2016-03-09
Cena wydawcy: 34.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Redaktorzy książki założyli trzy rzeczy: po pierwsze, uczenie się jest procesem o wielowymiarowej strukturze (ma wymiar kognitywny, emocjonalny i społeczny). Po drugie, uczenie odbywa się w różnych środowiskach - instytucjonalnych i pozainstytucjonalnych, przy czym zwłaszcza przedszkole i szkoła wskazane są jako miejsca konstruowania wiedzy (a nie tylko jej przyswajania) i miejsca uczenia się, w których osoba ucząca się pełni aktywną rolę. W końcu po trzecie, na uczenie ma wpływ kontekst sytuacji, w której znajdują się uczący się (czynniki kontekstualne to m.in. polityka oświatowa, habitus nauczyciela oraz rodziny, praktyka edukacyjna, struktura organizacyjna szkolnictwa, środowisko szkolne, klimat grup rówieśniczych oraz warunki materialne). Teksty w książce łączy próba odpowiedzi nie tylko na pytanie, jakie są sytuacje / przestrzenie funkcjonowania dziecka, lecz także jak je organizować i wykorzystywać, by sprzyjały wielowymiarowemu uczeniu się.

Książka "Dziecko w sytuacjach uczenia się. Konteksty i przestrzenie edukacyjne" - Elżbieta Jezierska-Wiejak, Joanna Malinowska (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Atut. Książka posiada 250 stron i została wydana w 2014 r.