Tytuł książki:
Dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki. Przyczyna, diagnoza, zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
Autor książki:
Edyta Gruszczyk-Kolczyńska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 312 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 978830206528659 |
ISBN: | 978-83-0206-528-6 |
Data: | 2013-05-10 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Niewłaściwe metody nauczania, konflikty rodzinne, brak dojrzałości operacyjnej, będącej niezbędnym warunkiem uczenia się matematyki, zmniejszona odporność emocjonalna, zaburzenia w kształtowaniu systemu własnej wartości - te i inne przyczyny niepowodzeń w nauczaniu matematyki w klasach początkowych są tematem niniejszej publikacji. Autorka obszernie zaprezentowała również koncepcję pracy korekcyjno-wyrównawczej z dziećmi, które mimo czynionych starań nie potrafią uczyć się matematyki.Książka "Dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki. Przyczyna, diagnoza, zajęcia korekcyjno-wyrównawcze" - Edyta Gruszczyk-Kolczyńska - oprawa miękka - Wydawnictwo Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP. Książka posiada 312 stron i została wydana w 2013 r.