pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Dzieci jako odbiorcy reklam telewizyjnych

Autor książki:

Anna Ryłko-Kurpiewska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 211 s.
EAN: 9788373264816
ISBN: 978-83-7326-481-6
Data: 2008-01-21
Cena wydawcy: 29.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

"Książka ta jest ważną, celową i od strony naukowej wysoce satysfakcjonującą próbą podejścia do zagadnienia interesującego, a jednocześnie bardzo społecznie ważnego [...]. Autorka wykazuje świetną znajomość ustaleń badawczych dotyczących poruszanej problematyki, jawi się jako dojrzała badaczka, z dobrym aparatem naukowym, a nade wszystko z umiejętnością pokazywania problematyki. Dokładnie opisuje relację między dzieckiem i reklamą, wskazuje też własne propozycje teoretyczne, a także wyniki interesujących badań empirycznych. [...] Praca ma charakter interdyscyplinarny. Można ją umieścić w nurcie badań wykorzystujących metodologie takich dyscyplin jak językoznawstwo, psychologia i teoria komunikacji. [...] Język publikacji jest wypracowany, przejrzysty, a także atrakcyjny. Tę cechę wypada szczególnie podkreślić, zważywszy, że w dzisiejszych czasach to raczej rzadkość."

Książka "Dzieci jako odbiorcy reklam telewizyjnych" - Anna Ryłko-Kurpiewska - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego. Książka posiada 211 stron i została wydana w 2008 r.