Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 211 s. |
EAN: | 9788373264816 |
ISBN: | 978-83-7326-481-6 |
Data: | 2008-01-21 |
Opis książki:
"Książka ta jest ważną, celową i od strony naukowej wysoce satysfakcjonującą próbą podejścia do zagadnienia interesującego, a jednocześnie bardzo społecznie ważnego [...]. Autorka wykazuje świetną znajomość ustaleń badawczych dotyczących poruszanej problematyki, jawi się jako dojrzała badaczka, z dobrym aparatem naukowym, a nade wszystko z umiejętnością pokazywania problematyki. Dokładnie opisuje relację między dzieckiem i reklamą, wskazuje też własne propozycje teoretyczne, a także wyniki interesujących badań empirycznych. [...] Praca ma charakter interdyscyplinarny. Można ją umieścić w nurcie badań wykorzystujących metodologie takich dyscyplin jak językoznawstwo, psychologia i teoria komunikacji. [...] Język publikacji jest wypracowany, przejrzysty, a także atrakcyjny. Tę cechę wypada szczególnie podkreślić, zważywszy, że w dzisiejszych czasach to raczej rzadkość."
Książka "Dzieci jako odbiorcy reklam telewizyjnych" - Anna Ryłko-Kurpiewska - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego. Książka posiada 211 stron i została wydana w 2008 r.