pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Działania promocyjne w kształtowaniu preferencji konsumentów

Autor książki:

Anna I. Szymańska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 194 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788380843158
ISBN: 978-83-8084-315-8
ISSN: 0239-6025
Data: 2022-06-29
Cena wydawcy: 19.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Ważne i wciąż aktualne kwestie zachowań konsumentów na rynku od lat skupiają uwagę ekonomistów, psychologów i socjologów. Centralną kategorią opracowania jest kategoria „preferencje konsumentów”, a więc pojęcie, które bezpośrednio odnieść można do potrzeb, popytu oraz pragnień konsumentów. Głównym celem pracy jest wskazanie wpływu promocji na preferencje konsumentów oraz wynikające z nich deklarowane zachowania zakupowe.

Książka "Działania promocyjne w kształtowaniu preferencji konsumentów" - Anna I. Szymańska - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Książka posiada 194 stron i została wydana w 2019 r.