Tytuł książki:
Działania promocyjne w kształtowaniu preferencji konsumentów
Autor książki:
Anna I. Szymańska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie |
Rok wyd.: | 2019 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 194 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 9788380843158 |
ISBN: | 978-83-8084-315-8 |
ISSN: | 0239-6025 |
Data: | 2022-06-29 |
Cena wydawcy: 19.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Ważne i wciąż aktualne kwestie zachowań konsumentów na rynku od lat skupiają uwagę ekonomistów, psychologów i socjologów. Centralną kategorią opracowania jest kategoria „preferencje konsumentów”, a więc pojęcie, które bezpośrednio odnieść można do potrzeb, popytu oraz pragnień konsumentów. Głównym celem pracy jest wskazanie wpływu promocji na preferencje konsumentów oraz wynikające z nich deklarowane zachowania zakupowe.
Książka "Działania promocyjne w kształtowaniu preferencji konsumentów" - Anna I. Szymańska - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Książka posiada 194 stron i została wydana w 2019 r.