Tytuł książki:
Działalność marketingowa gmin
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Akademia Humanistyczna im Aleksandra Gieysztora |
Rok wyd.: | 2000 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 140 s. |
Wymiar: | 160x220 mm |
EAN: | 9788391139240 |
ISBN: | 978-83-9113-924-0 |
Data: | 2012-05-18 |
Cena wydawcy: 16.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Przedmiotem prezentowanej pracy są ujęcia marketingu terytorialnego odniesione do zarządzania gminami (miejskimi i wiejskimi). Praca składa się z czterech rozdziałów, w których w syntetycznej formie przedstawiono wyniki badań oraz doświadczeń praktycznych dotyczących zastosowania koncepcji marketingowych w działalności samorządów lokalnych w obecnych warunkach funkcjonowania gmin w Polsce Publikacja powstała we współpracy z Krajowym Ośrodkiem Dokumentacji Regionalnych Towarzystw Kultury.
Książka "Działalność marketingowa gmin" - oprawa miękka - Wydawnictwo Akademia Humanistyczna im Aleksandra Gieysztora. Książka posiada 140 stron i została wydana w 2000 r.